250 TL ve üzerine KARGO ÜCRETSİZ!

  • Ürünler
    Kriterlerinize uyan ürün bulunamadı.
      • Kategori
        Kriterlerinize uyan bir kategori bulunamadı.
        • Koleksiyon
          Kriterlerinize uyan üretici bulunamadı.
          • Blog
            Kriterlerinize uyan blog yazısı bulunamadı.

          Sıkça Sorulan Sorular

          Üye girişi yaptıktan sonra sağ üst köşedeki Hesabım linkine tıklayın. Bilgilerim sayfasında bilgilerinizi değiştirip "Kaydet" butonuna tıklayarak bilgilerinizde değişiklikleri yapabilirsiniz.

          Sitemizin sağ üst köşesinde bulunan Giriş Yap/Üye Ol linkine tıklayın. Gelen sayfada e-posta adresi ve şifre bilgilerini girin. Size özel kampanyalarımızdan haberdar olmak için dilerseniz E-Posta Bültenine Kayıt Ol seçeneğini işaretleyebilirsiniz.

          Üye girişi yaptıktan sonra, tüm sayfalarımızda ekranın sağ üst köşesinde bulunan Hesabım alanı içerisinde bulunan Siparişlerim bağlantısını tıklayın. Siparişiniz "Tamamlandı" durumunda ise siparişlerinizde iptal işlemi yapabilirsiniz.

          Hesabım alanında bulunan Adreslerim linkine tıklayın. Silmek veya değiştirmek istediğiniz adresinizin sağ tarafında yer alan Düzenle ve Sil butonları ile işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

          Tüm sayfalarımızda ekranının altında bulunan Bize Ulaşın alanından ya da diğer iletişim kanallarımızdan bizimle iletişime geçebilirsiniz. Bu sayfadan müşteri temsilcimize ulaşabilir, şikayet ve taleplerinizi iletebilirsiniz. 0 554 589 38 09 numaralı Whatsapp Destek Hattımızdan ulaşabilir, taleplerinizi iletebilirsiniz.

          Sitemizde Kredi Kartı ve Banka Kartı ile sipariş oluşturabilirsiniz.

          Satın almak istediğiniz ürünlerin seçimini tamamladıktan sonra geleceğiniz ödeme ekranında size kart bilgileriniz sorulacak ve bu bilgiler güvenli bir şekilde bankanıza iletilerek ödeme onayı alınacaktır. Kart ile yapılan ödemelerde onay, anında alınmakta olup siparişiniz onaylanmaktadır.

          3D Güvenli Ödeme, internet üzerinden kredi kartı ve banka kartıyla yapılan alışveriş işlemlerinin güvenliğinin artırılması için geliştirilmiş olan bir güvenlik sistemdir. Visa ve MasterCard'ın geliştirdiği "güvenli internet alışverişi" çözümleri ile hem kart sahipleri hem de üye işyerleri sahtekarlıklara karşı güvence altına alınmıştır.

          Ödeme bilgileri aşamasında, kartla ödeme seçeneğine banka kartınızın bilgilerini girdiğinizde Siparişi Tamamla butonuna tıklayarak bir sonraki adım olan 3D Güvenli Ödeme'ye yönlendirileceksiniz. İnternet alışverişlerinizde ilk defa Banka Kartı ile ödeme gerçekleştiriyorsanız, 3D Güvenli Ödeme sayfaları bankanıza göre farklılık göstermektedir. Kredi kartınızın ait olduğu banka sistemlerinde kayıtlı cep telefonunuza bankanız tarafından tek kullanımlık SMS bilgisi iletilecektir. Cep telefonunuza gelecek mesaj içeriğinde işlemi doğrulamakta kullanacağınız şifreniz ve şifrenin ait olduğu işlem kodu yer alacaktır. Kişisel Güvence Mesajının size ait olduğunu kontrol ettikten sonra bu şifreyle sisteme kendinizi tanıttığınızda işlem tamamlanacaktır. Siz şifre girişi yapmadan alışveriş tamamlanmaz. Şifrenin onaylanması ile ödeme işleminiz tamamlanacak ve siparişiniz oluşturulacaktır.

          Kredi Kartı / Banka Kartı ile yapılan ödemelerin geri ödemeleri yine aynı karta yapılmaktadır. Ürünleriniz bize ulaştıktan sonra Çetinkaya tarafından geri ödeme talebi bankanıza iletilir. Geri ödemenizin kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlı olarak değişmektedir.

          250 TL ve üzeri tutarındaki alışverişlerinizde kargo ücretsizdir. Bu tutarın altındaki alışverişlerinizde kargo ücreti 14,90 TL'dir.

          Kusurlu gelen ürün için, Siparişlerim sayfasından ilgili siparişinizin Sipariş Durumu sütununda bulunan İade Et bağlantısına tıklayarak iade talebi oluşturmanız gerekmektedir. Daha sonra ürünü, adınız soyadınız ve sipariş numaranızı not olarak ekleyerek, 324322231 gönderi kodu ile MNG Kargo aracılığıyla iade edebilirsiniz. İade adresi; ÇGS Çetinkaya Giyim Sanayi ve Ticaret A.Ş. Necip Fazıl Mah. Alemdağ Cad. No:573 Yukarı Dudullu/Ümraniye / İstanbul

          Ürününüzün kargo kaynaklı kırık veya hasarlı olduğunu teslim alırken tespit ettiyseniz “Hasar Tespit Tutanağı” tutturmanız gereklidir. Eğer, Hasar Tespit Tutanağı tutturamadıysanız, ürünü teslim aldığınız gün, tüm kırık parçaların bir arada olduğu fotoğrafı [email protected] e-posta adresine sipariş numaranız ile göndermeniz gerekmektedir. Hasarlı olan ürünlerinizi iade talebi oluşturarak kırık/hasarlı parçalar ve faturası ile bize geri göndermeniz halinde iade işlemi başlatılacaktır.

          Siparişinizin onaylanmasından sonra Siparişlerim linki üzerinden siparişlerinizi görüntüleyebilir, durumları hakkında bilgi sahibi olabilir ve kargoya verildikten sonra kargo takibi yapabilirsiniz.

          Siparişiniz ile ilgili fatura talebinizi Bize Ulaşın linkinden iletebilirsiniz.

          Siparişlerim linki üzerinden ilgili siparişinizin takibini yapabilirsiniz. Eğer siparişiniz size yollandı ise kargo takibini de yapabilirsiniz. Kargonun size teslim edilmiş olması gerektiğini düşünüyorsanız durumu Bize Ulaşın linkinden sipariş numaranız beraber iletin.

          Teslimat sırasında, siparişinizi teslim aldığınıza dair imza attıktan sonra mutlaka kargo görevlisinin yanında faturanız ile paketin içindeki ürünlerinizi kontrol edin. Siparişinizde eksik ürün varsa bu durumu Bize Ulaşın linkinden sipariş numaranız beraber iletin.

          Yanlış gelen ürün için, Bize Ulaşın linki üzerinden ilgili siparişinizi İade Et linkine tıklayıp, iade etmek istediğiniz ürün adedini ve iade nedenini seçin ve talebinizi gönderin. Daha sonra ürünü, adınız soyadınız ve sipariş numaranızı not olarak ekleyerek, 324322231 gönderi kodu ile MNG Kargo aracılığıyla iade edebilirsiniz. İade adresi; ÇGS Çetinkaya Giyim Sanayi ve Ticaret A.Ş. Necip Fazıl Mah. Alemdağ Cad. No:573 Yukarı Dudullu/Ümraniye / İstanbul

          Tahmini teslimat süremiz, siparişiniz kargo firmasına teslim edildikten sonra bulunduğunuz adrese göre 1-5 iş günü arasında değişkenlik göstermektedir. Bu süre kargo firmasının yoğunluğuna bağlı olarak değişiklik gösterebilir.

          Siparişleriniz UPS Kargo, MNG Kargo ile gönderilmektedir.

          Ürün iade istekleri Tüketicinin Korunması Kanunu ve Yönetmeliği hükümleri esas alınarak aşağıdaki kriterler dâhilinde yapılmaktadır. Kanunen internetten yapılan satışlarda (mesafeli sözleşmeler ile satışlarda) tüketicilerin teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek ürünü iade hakkı mevcuttur. Buna rağmen cetinkaya.com.tr'den yapılmış olan alışverişlerde fatura ibrazı ile kullanılmamış ürünlerde 30 gün içerisinde iade konusunda destek olmaktayız. İade ettiğiniz ürünleriniz tarafımıza ulaştıktan sonra, ürünleriniz kabul işlemini takiben işlem sırasına göre incelenmektedir. İade ürünleriniz tarafımıza ulaştıktan sonra 10 iş günü içerisinde iade tutarınız tarafınıza ödenecektir. İadenizin geri ödemesi sitemizde sipariş verirken gerçekleştirdiğiniz ödeme yöntemine göre (Peşin/taksit) geri ödenecektir. İade işlemleri otomatik sistemler tarafından yapıldığından geri ödeme de sistemde oluşturmuş olduğunuz siparişin ödeme türüne göre sonuçlanmaktadır. Siparişlerde taksitli ödeme metodu kullanıldıysa iade taksitli olarak; peşin ödeme metodu kullanıldıysa da iade karta peşin olarak geri ödenmektedir.

          İnternet Mağazamızda değişim yapılmamaktadır. Dilerseniz ürünü iade edebilir, yeniden sipariş verebilirsiniz.

          Siparişlerim linki üzerinden ilgili siparişinize ait İade Et linkine tıklayıp, iade etmek istediğiniz ürün adedini ve iade nedenini seçin ve talebinizi gönderin. Daha sonra ürünü, adınız soyadınız ve sipariş numaranızı not olarak ekleyerek, 324322231 gönderi kodu ile MNG Kargo aracılığıyla iade edebilirsiniz. İade adresi; ÇGS Çetinkaya Giyim Sanayi ve Ticaret A.Ş. Necip Fazıl Mah. Alemdağ Cad. No:573 Yukarı Dudullu/Ümraniye / İstanbul

          Web sitemizden satın almış olduğunuz kullanılmamış, hasarsız ve iç/dış etiketleri kesilmemiş ürünlerinizi, 30 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Hijyen koşulları gereği iç giyim ürünlerinde iade yapılmamaktadır. Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri hijyen kuralları sebebiyle ambalajı / koruyucu bandı açılmamış, hasar görmemiş, kullanılmamış, denenmemiş ve son kullanma tarihi geçmemiş olmaları halinde 30 gün içerisinde iade edilebilir. Mağaza listemiz için Mağazalarımız linkine tıklayabilirsiniz.

          İade etmek istediğiniz ürünü, siparişinizin size gönderildiği gibi kırılmadan bize ulaşması için paketleme malzemeleri ile paketleyerek bize gönderebilirsiniz. İade edilecek olan ürününüzü kargoya teslim ederken kırılacak eşya bilgisi vermenizi rica ederiz. Elektronik ürünler ambalajı / koruyucu bandı açılmamış, hasar görmemiş, kullanılmamış, satılabilir özelliğini kaybetmemiş olmaları halinde faturası ile 30 gün içerisinde iade edilebilir. Garanti kapsamındaki arızalı tüm ürünler için iade işlemleri servis raporu ile yapılabilmektedir, bu nedenle ürünün kutusunun üzerinde / içinde yer alan yetkili servise başvurmanız gerekmektedir.

          back to top
          FİLTRELE